Waarom Insucommerce? De WEBSITES die wij bouwen voldoen aan alle Assurmifid gedragsregels en zijn GDPR conform. Bovendien zorgt onze uitgebreide waaier aan tools ervoor dat uw (potentiële) klanten op een gebruiksvriendelijke manier offertes kunnen aanvragen, schade kunnen aangeven, documenten kunnen downloaden, en nog veel meer! MARKETING: Geen tijd om zelf in te staan voor uw communicatie en marketing? Wij ontfermen ons hier met plezier over. We verzorgen uw marketing volgens de regels van de kunst. Wij zorgen voor regelmatige mailings en wekelijkse nieuwsberichten op uw website en/of sociale media zonder dat u hier zelf iets voor moet doen! Maar da’s nog niet alles; Een volledig uitgewerkte HUISSTIJL en LOGO maken het compleet! D.m.v. gepersonaliseerd DRUKWERK zoals bv. naamkaartjes, briefpapier, bedrijfsbrochure, belettering van je gebouw of wagens, … zorgen we voor een boost van de naambekendheid van uw kantoor. Dit aanvullen met professionele FOTOSHOOT van uw kantoor en team? Daarnaast voorzien wij ook trajecten op maat voor SEO/SEA optimalisatie en gepersonaliseerde workshops en/of opleidingen voor uw kantoor!

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Na 15 jaar in de verzekeringssectorweten wij als geen ander wat een makelaar nodig heeft.
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    Wij hebben uitstekende partnerships met verschillende softwarepakketten en maatschappijen.
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    Momenteel ligt de focus vooral op de Vlaamse makelaar.
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    Onze websites starten al vanaf € 1 250,- en een Marketingpack heb je al voor € 45,-/maand
  5. Is er een soort portaal of andere toegang voor eindklanten? (indien van toepassing)
    Wij kunnen snel en makkelijk een toegang voorzien voor de eindklanten indien gewenst.

Contactgegevens

insucommerce.be
info@insucommerce.be
+32 56 36 14 88