Onze applicatie suggereert de klant, op basis van optimalisaties en tekortkomingen, verzekeringen en U sluit als makelaar de deals. Gaat de klant in op een suggestie, dan krijgt u daar bericht over en kan u een offerte bezorgen. De klant kan zich digitaal laten bedienen door zijn eigen makelaar. Daarbij willen we bekomen dat de klant de makelaar nog meer als eerste kanaal aanspreekt voor financiële vragen.

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Een sterkere digitale aanwezigheid bij de klant
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    FInJim Light en Sigura
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    NL / FR / ENG
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    FinJim is een applicatie die gratis te gebruiken is door u als makelaar alsook door uw klanten.
  5. Is er een soort portaal of andere toegang voor eindklanten?
    Finjim is zowel beschikbaar als web portal alsook via een iOS en Android app.
  6. Kan u een voorbeeld geven van zo een automatische suggestie?
    Stel: uw klant wacht in de lobby van de luchthaven. Dan begrijpt FinJim dat deze persoon op reis vertrekt, en vraagt de toepassing hem op zijn smartphone of hij al aan een reisverzekering heeft gedacht.
  7. Hoe boost de applicatie mijn productie?
    De klant wordt dus optimaal verzekerd via suggesties van FinJim, én de makelaar krijgt op deze manier leads en opportuniteiten die hij kan omzetten in productie.
  8. Wat kan de klant nog meer met de applicatie?
    Daarnaast kan de klant in FinJim al zijn polissen raadplegen, met de makelaar communiceren, persoonlijke gegevens toevoegen en wijzigen, offertes aanvragen, schades aangeven en zoveel meer.
  9. Komen jullie tussenbeide bij het afsluiten van een polis door de klant?
    FinJim is een hulp voor de makelaar. Als de klant vragen heeft, krijgt u hiervan bericht en is het aan de makelaar om een offerte te bezorgen.
  10. Kan ik een polis digitaal afsluiten via de applicatie?
    Ja, het is mogelijk documenten digitaal te ondertekenen. U kan dus uw volledige proces via de mobiele applicatie doen verlopen.

Contactgegevens

www.finjim.com
info@fintology.be
+32 498 16 99 65