De human touch moet anno 2022 het grootste concurrentievoordeel van de makelaar zijn! Persoonlijk contact is dé reden waarom een klant zijn verzekeringsdossier toevertrouwt aan een makelaar. Vreemd genoeg gaat er maar een teleurstellend klein deel van onze tijd naar communicatie met klanten. Bij Sidefish staan de makelaar én de klant centraal. Dankzij Bowy, de digitale assistent van Sidefish, verlopen de saaie en repetitieve administratieve taken automatisch en kan er voldoende aandacht besteed worden aan doelgerichte en persoonlijke communicatie met de klant.

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Saaie en repetitieve administratieve taken worden uit handen genomen en worden automatisch opgevolgd. Dit alles verloopt 100% digitaal en levert een directe tijdswinst op. Tijd die je kan inversteren in wat echt telt; jouw klant gericht persoonlijk advies geven.
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    De ontwikkeling van een integratie met Brokercloud is volop bezig. Wij hopen de komende weken met de effectieve lancering naar buiten te komen.
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    Nederlands & Frans.
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    € 100,- excl. btw / maand voor één hoofdgebruiker (+ € 5,- excl. Btw / maand per bediende).

Contactgegevens

www.sidefish.be
hello@sidefish.be
0473 44 00 03