Sidefish zwemt vrolijk in de stroming van de ‘customer experience funnel’, zeg maar het stappenplan dat een verzekeringsmakelaar met elke klant doorloopt. Daarin gaan we repetitieve administratieve taken automatiseren zodat de makelaar terug meer tijd krijgt voor wat écht telt: de klant gericht persoonlijk advies geven. Onze ‘hoe’ is zelfs even cool als onze ‘waarom’. Want wij geloven in de kracht van creatieve menselijke interactie via gamification-technieken om elke job tot een goed einde te brengen. En we zijn hier om de makelaar te helpen. Automatisch en digitaal. Altijd en overal. Duik erin.

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Tijdswinst voor de makelaar, een beter en efficiënter contact met de klant, Verzekeringen begrijpelijker maken voor de klant, een overzicht van zijn huidige situatie (klant) en opportuniteiten voor de makelaar. Snel en gemakkelijk documenten laten tekenen, Mifid eenvoudiger maken.
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    De kracht zit in een eigen en onafhankelijk platform waarin de makelaar heel eenvoudig zijn portefeuille oplaadt en waarbij het resultaat (getekend stuk of klantoverzicht) via mail altijd in zijn BMS terechtkomt.
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    Nederlands en Frans.
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    100 euro voor de hoofdgebruiker, bijkomend 30 euro voor een commerciële medewerker en 5 euro per gebruikende administratief bediende. (prijzen exclusief BTW)
  5. Is er een soort portaal of andere toegang voor eindklanten?
    Neen, maar de klant krijgt altijd een kopie van zijn getekend stuk via mail.

Contactgegevens

sidefish.be
hello@sidefish.be
+32 473 44 00 03