DORI is een gebruiksvriendelijke, snelle en eigentijdse oplossing voor het commerciële beheer van uw kantoor. DORI focust op de relatie met uw klant en ondersteunt u bij het in kaart brengen van zijn/haar portefeuille, vermogen, personalia, historiek, etc. Hierbij wordt veel aandacht besteed aan een vlotte communicatie met uw klant via onder andere een klantenportaal, digitaal tekenen, digitale kluis, etc.

Opdat u zich zorgeloos zou kunnen focussen op het contact met uw klant biedt DORI daarenboven de meest uitgebreide ondersteuning voor zowel de AWW als de IDD regels. DORI helpt u alle belangrijke en vereiste parameters op te volgen en hierover te rapporteren.

Daarenboven is DORI volledig aanpasbaar aan de huisstijl van uw kantoor zodat het platform en alle communicatie perfect uw boodschap uitdragen.

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Ondersteuning van de makelaar bij zijn wettelijke verplichtingen (AWW & IDD) en het faciliteren van de relatie met uw zijn klant.
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    Integratie met Brio (dmv import/export)
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    Nederlands
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    Vanaf €79 per maand kan je er mee starten.
  5. Is er een soort portaal of andere toegang voor eindklanten?
    Ja we hebben een klantenportaal waarin de klant zijn portefeuille en vermogen kan bekijken. Verder is er ook een digitale kluis voorzien en kan de makelaar nieuws meedelen met zijn of haar klant.
  6. Hoe werkt het betaalmodel bij DORI?
    U betaalt per gebruiker waarbij de kost per gebruiker daalt naarmate u meer gebruikers activeert op het platform.
  7. Welke formule past best bij mijn kantoor?
    DORI biedt drie formules aan. De CRM-formule helpt uw kantoor met het beheer van uw contacten en relaties. De formule LEVEN is geoptimaliseerd voor het beheer van polissen leven. De derde en laatste formule VERMOGEN helpt u bij het in kaart brengen van het extern vermogen van uw klant. Meer informatie vindt u op dori.be/abonnementen.
  8. Zijn er extra kosten verbonden aan het platform?
    Er is geen beperking op het aantal klanten, prospects, documenten, etc. die in DORI kan invoeren van zodra u één gebruiker activeert. Het inlezen van eID’s en het digitaal ondertekenen van documenten worden apart aangerekend volgens het gebruik ervan. U kan dit steeds raadplegen in een handig overzicht.
  9. Blijf ik eigenaar van mijn gegevens?
    U blijft ten alle tijde eigenaar van uw gegevens (en verantwoordelijk voor de correctheid van die gegevens) die u invoert in DORI. Via onze export/import functionaliteit kan u alle gegevens ook op een eenvoudige manier toevoegen aan het platform en deze er ook opnieuw uithalen.
  10. Voor hoe lang moet ik mij engageren bij DORI?
    DORI hanteert een zeer transparant beleid op dit gebied. U gebruikt het platform zolang u daar de meerwaarde van ervaart. U kan op elk moment beslissen om uw abonnement niet verder te verlengen. U bent dus niet verplicht om een langlopend engagement aan te gaan.

Contactgegevens

www.dori.be
info@dori.be
+32 497 10 35 48