MyHarmoney biedt oplossingen aan de makelaars om de administratieve last gerelateerd aan klantenfiches, bemiddelingsfiches, risicoprofilering (MiFID), UBO-identificatie… te minimaliseren zodanig dat de makelaar maximaal kan focussen op de klant en haar behoeften. Als makelaar moet je steeds meer administratie vervullen, door almaar strengere regelgeving, terwijl u vooral klanten wilt helpen, met uw verzekeringsexpertise.

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Omdat we zowel de makelaar als zijn klant een begrijpelijk, inzichtelijk overzicht bieden van zijn levensverzekeringen. Via een eenvoudige interface, die de polissen zonder veel vakterminologie benoemt, in taal die de klant begrijpt. Zo voldoen de makelaar en verzekeraar aan hun wettelijke informatieplicht, maar blijft de klant door de bomen het bos zien. En dat op elk moment waar dan ook.
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    BrokerCloud.
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    NL, FR, DE, EN
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    Dit is afhankelijk van de te activeren modules. Vanaf 1.200 euro per jaar.
  5. Is er een soort portaal of andere toegang voor eindklanten?
    Er is een portaal specifiek voor de eindklant. We differentiëren ons op deze manier van andere oplossingen door dit aan te bieden in combinatie met een interface voor makelaar en verzekeraar op één platform.

Contactgegevens

www.myharmoney.eu
connect@myharmoney.eu
+32 479 05 66 42