We leven in een bol.com samenleving waarin de eindklanten van verzekeringsmakelaars via 1 druk op de knop sneller en beter geserviced wensen te worden, zonder zelf al te veel moeite te moeten spenderen. Indien de service op een cruciaal moment, bijvoorbeeld in geval van schade, dan ook minder is, dan veranderen mensen snel van verzekeraar.

Mensen willen ook zoveel mogelijk op 1 centrale plaats en via 1 aanspreekpunt kunnen terugvinden zodoende hun tijd te optimaliseren, een ‘single point of contact’ als het ware.

Door de stijgende digitalisatie zoeken verzekeringsmakelaars dus naar concrete oplossingen om zich in staat stellen zich te differentiëren tov hun concullega’s en om zelf efficiënter & professioneler te kunnen werken met hogere service niveaus. Onze applicatie Connect brengt de makelaar en zijn vastgoedklanten dan ook centraal samen om te zorgen voor een transparantere schade afhandeling en een proactievere communicatie.

Veelgestelde vragen

  1. Wat is het grootste voordeel van uw tool voor een makelaar?
    Onze tool is gebouwd samen met de klanten van de verzekeringsmakelaar, we weten dus perfect wat hun verwachtingen zijn en hoe de makelaar hierop in dient te spelen.
  2. Met welke BMS connecteert uw oplossing?
    We kunnen met alle BMS’en connecteren maar zijn hier afhankelijk van hun bereidwilligheid. Alleen Brokercloud Connected is vandaag reeds operationeel.
  3. In welke taal/talen is uw oplossing ter beschikking?
    Nederlands, Frans & Engels.
  4. Hoeveel kost deze oplossing?
    Hangt af van de grootorde van het kantoor.
  5. Is er een soort portaal of andere toegang voor eindklanten?
    Zowel een portaal als toegang tot het platform indien gewenst.

Contact

www.keypoint.be
sales@keypoint.be
+32 58 77 00 31