De verkoop- en marketingwereld is in verandering. Digitalisering en social media zijn daarbij niet meer weg te denken. Via de sociale media zoals Facebook en LinkedIn kunt u prospecten vinden, relaties opbouwen en verkoopdoelen behalen, door aan social selling te doen. Wat is social selling? Is het zo simpel als het klinkt? Waarom is het ook voor u als makelaar weggelegd? En hoe start u er goed mee en werkt u de juiste strategie ervoor uit?

Vraag en antwoord

Bekijk hier de antwoorden van onze experts op de vragen gesteld tijdens het webinar.

Programma

Ontdek in dit webinar hoe u Facebook en LinkedIn kunt inzetten om aan social selling te doen.

  • Wat is social selling?
  • Alle wegen leiden naar Facebook en LinkedIn
  • Gelijkenissen en verschillen tussen Facebook en LinkedIn
  • Social selling … aan de slag in de praktijk met 15 min/dag!
  • Wat is de volgende stap?
    • Facebook:
      • Profielen
      • Content
      • Adverteren
    • LinkedIn:
      • Profielen en netwerk
      • Content
      • Adverteren en abonnementen
  • Veel tijd voor uw vragen aan en bemerkingen voor Mic Adam

Sprekers

Mic Adam

Mic Adam

Vanguard Leadership

Mic Adam helpt organisaties met sociale media. In het bijzonder werkt Mic Adam rond socialsellingprogramma’s, doet hij consultancy, stelt hij richtlijnen op en geeft hij trainingen rond sociale media en communitymanagement.

Rudi Truijens

Rudi Truijens

Vivium

Rudi Truijens is adjunct-directeur Sales voor Vivium en is al meer dan 20 jaar gepassioneerd door verzekeringen.