Penbox vermindert drastisch het mailverkeer tussen makelaar en klant. Dat gebeurt door middel van een gepersonaliseerde link die u verstuurt via Brio of Outlook. De klant kan via de link eenvoudig de nodige documenten opladen of gegevens ingeven, en zelfs documenten ondertekenen. Bovendien kunnen makelaars eenvoudig de situatie van hun klanten raadplegen én ze op relevante manier contacteren voor de best mogelijke service.

Wat maakt Penbox een sterke kandidaat?

“Consumenten verwachten vandaag voor al hun diensten een eenvoudige, naadloze ervaring. Penbox zorgt ervoor dat makelaars deze ervaring aan hun klanten kunnen bieden. “Toen ik over Penbox hoorde, besefte ik dat mijn grootste frustratie was dat ik geen gestructureerde communicatie met mijn klant had”, drukt Christian Bodarwé van LifePartners het treffend uit. In minder dan twee jaar tijd konden we 200 makelaars en ook BRIO overtuigen van de toegevoegde waarde van Penbox. Wijzelf zijn ervan overtuigd dat we in 2022 een fundamentele impact zullen hebben op de makelaarswereld en een essentiële oplossing zullen worden.”