Digitaliseren is vandaag cruciaal, ook voor verzekeringsmakelaars. Maar daarbij mag u uw unieke troef niet verliezen. Uw persoonlijke aanpak, uw nabijheid. Ook Yago, een insurtech die al vanaf dag één digitaliseert, gelooft dat ten volle. Na zes jaar digitaliseren trok het kantoor al heel wat lessen. Co-founder en co-CEO Tanguy Bocquet deelt ze maar al te graag met u tijdens de nieuwste Digitalk.

Welke issues pakt Yago aan door te digitaliseren?

Sinds zijn start wil Yago uitdrukkelijk een digitale makelaar zijn, om enkele issues rond verzekeringen op te lossen. Welke precies? En vanuit welke twee fundamentele pijlers digitaliseert de scale-up?

Hoe moet een makelaar evolueren, als die wil digitaliseren?

Volgens Tanguy Bocquet moeten drie zaken centraal staan in de cultuur van zijn groeiende bedrijf, waaronder: altijd het status quo in vraag stellen. Waarom?

Hoe verzekert Yago dat de tools écht gebruikt worden?

Wel, door de blije boodschap te verkondigen, via een team van evangelisten! Niet om een nieuwe religie te starten, maar wel om … Niemand kan het beter uitleggen dan Tanguy Bocquet van Yago zelf.

Hoe blijft Yago optimaal op de hoogte?

De wereld van de insurtechs en hun technologie evolueert almaar sneller. Op welke manier slaagt de scale-up erin die markt te volgen? Binnen én buiten de grenzen van ons land?

Wat ziet Yago in de digitale toekomst?

Want die toekomst is uitdagend voor de makelaar: er komen nieuwe spelers op de markt, verzekeraars digitaliseren meer en meer, vele klanten willen digitaal gaan … Welke rol wil Yago in dit nieuwe verhaal spelen?

Meer info over Yago via yago.be